sahabat

Monday, July 27, 2009

Peranan Pembangkang melayu dan peranan Pembangkang Cina(DAPigs)


Pembangkang melayu dalam PAS dan PKR cuma masuk angin keluar asab. Cuba fikirkan secara halus, apa untungnya bagi melayu/Islam dari menyokong pembangkang selama lebih 50 tahun ini. Abuk pun tarak, memecah-belahkan umat adale.

Tetapi bagi pembangkang cina/india, apabila mereka nampak kuat, mereka berani menagih berbagai2 perkara. Kerajaan terpaksa akur kepada tuntutan mereka demi menjaga hati pengundi kaum cina/india.

Setiap PRU kaum ini sentiasa mengubah corak politik melayu, membuat melayu tidak tentu arah. Ada yang sanggup menyokong kaum ini dengan alasan keadilan kunun.

Melayu jenis inilah yang dikatakan pengkhianat bangsa, agama dan negara.
Melayu jenis ini boleh dianggap seperti haiwan(babi) yang rakus untuk berkuasa se mata2.

Sedarlah, jika dibiarkan akhirnya melayu akan kehilangan kuasa politiknya dilahap oleh babi2 yang rakus ini. Sekarang kita sudah tiada kuasa ekonomi, nanti kita akan kehilangan kuasa po9litik pula, akhirnya melayu hanya tinggal batang dan buah sahaja.

5 comments:

salam... said...

AwanMatahari said...

Naruto, apa pendapat naruto tentang gambar kat -PAS-PKR-DAPigs-? Ini serius!!

....................

kalau nak tau itulah tandanya pencacai2 umno tu pengecut, bacul & takda teloq..

berani d belakang je..

kalu berani dan kemaruk sangat dengan maskot babi tu..letak je nickname BN@babi negara..dan gambar babi sedang ditimbang dengan dacing BN. yg betina kiri dan yg jantan kanan..

wow mesti cantik punya..
pastu buat t-shirt, mesti laris punya..

pastu senang la kita nak belasah dia..

Naruto Sensei said...
AwanMatahari

Itulah politik menghina mereka. seburuk PAS pun kami tak pernah buat hina pada Parti UMNO sampai macam tu sekali.

Kau tau tak yg babi tu dah jadi logo dan maskot keluarga dia. kalau takda babi tu mesti dia orang seketurunan sampai zaman sekarang ni mati kebuluran. patutnya gambar tu letak kat dacing BN sesuai dengan slogan `Babi Negara' dan najib punya perjuangan ` 1 MALAYSIA 1 PENCACAI UMNO 1 EKOR BABI TIAP SEORANG UMNO '.

lagi best kalu camni..

' rakyat diperbodohkan , BABI diutamakan..

Tapi My Fren Ini komen Naruto pada blogger tersebut..!

--> Blogger PAS-PKR-DAPigs

Naruto ingat gambar kamu tu dengan Insiden di Universiti Malaya ..

Bendera PAS dibungkus dengan Kepala Babi.. dibuang dalam Surau ..

Kemudian kamu pakai gambar tu kenapa..? kamu ada kaitan ke dengan Kes tu..


saiful said...

Wahai PAS-PKR-DAPigs kalau kamu jadi babi orang cina pun tak sudi makan kamu sungguh menjijikkan. weeek. weeek

Tontoya said...
ayamgebu said...

PAS-PKR-DAPigs...

RASANYER...TAK BERAPA ELOKLAH GAMBAR TUH...BUKANYER APA...SBB TAKUT DISALAH TAFSIR!!!!!!!
Memang betul ayamgebu,ni dah kira menghina bendera Pas dengan meletakkan gambar babi..seluruh ahli dan pimpinan Pas diseru mengutuk atau mengambil tindakan keatasnya..tengok apa yang terjadi kpd bloger penarik beca apabila dia mengubahsuai logo PDRM,dia dikenakan tindakan..macamni ke perangai orang umno yang nak ajak Pas bersatu atas nama perpaduan..boleh jalan daaa

..said...

Sebeno nya, melayu TAK sedo penangan busuk pemimpin UMNO tu..

- bodo punya pencacai umno..
- Bodo punya pemimpin BN..

- adapula konon nak jaga 1 malaysia tapi ngan bini pun takut nak tegur..

kah..kah..kah..

,,,,,,,,,,,,,,

Wahai PAS-PKR-DAPig@ bn bangang..

nickname adalah tanda pengenalan diri....

jadinya kamu babi le sebab letak
` pigs' pada kamu punya nickname..
atau tukar je dgn nickname BN@ BABINEGARA@pigs bodoh..

ada berani...!!!!

////////////////////////////

salam... said...

Bila babi2 kat selangor nak dikumpulkan satu tompek, yang meroyan pasal babi ni melayu celaka gak..marah sgt babi nak kumpul satu tompek..depa laie suko babi berkeliaran belakang2 umah..mandi samo2 kek sungai..ataupun mungkin melayu celaka ni ado kemistri dengan babi..boleh kongsi masalah..atau saling bertukar pandangan..atau mungkin ado yang sedang dilamun cinta..maklumla, kan ado gambar sorang malaun mana ntah tunjuk tanda bagus kek tengah2 ladang babi kek jerman tu..dah jumpo jodohla tu..hahaha!!!

sembelih babi dirobohkan..maknanya apo? maknanya melayu celaka marah tak dapat makan atau jual babi dah..dulu maso BN pegang kedah, mano ado melayu bising2 pasal babi nih..dah kalah baru nak bising..



Tapi..apo yang berlaku kek kedah? semuo berita kasi hentam samo kerajaan PAS kedah..kerajaan yang ditadbir oleh org islam..abih ditunjuk PAS tak jaga rakyat..PAS itu PAS ini..boleh plak bilo melayu UMNO serang melayu PAS? kalau melayu PAS serang UMNO tak boleh?kiwakla melayu celaka..



..lu olang manyak celaka bising2 apa pasat..lu olang makan babi ka?
Reaksi Anda

6 komen:

BN Memang Sayang Pada Babi..!

ha ha ha Inilah istilah atau ayat yang paling sesuai pada BN kerana Syoknya mereka mainkan isu ni..

Pelik..pelik..pelik kalau dulu pasal Selsema Burung KERAjaan BN ni sanggup pulak menghapuskan banyak unggas dalam Negara ini termasuklah Ayam-ayam, Itik-itik dan Angsa-angsa orang kampung yang belum tentu bersalah..!
Ingat tak dulu macam mana dengan rakusnya Ayam-ayam, Itik-itik dan Angsa-angsa orang kampung di hapuskan sedangkan ianya tak disahkan benar-benar mempunyai Virus Selsema Burung tersebut..Tapi takpe lah untuk langkah berjaga-jaga kita kena juga sokonglah..
Seksa kau dulu dah habis dah ayam..
Cuma sedih le sikit tengok ayam,itik dan Angsa gebu-gebu tu dibunuh macam tu saja.. Bayangkan kalau dimasak pun sodap benda tu kan, Tapi atas arahan orang yang selalu diatas tu maka terpaksalah hukuman bunuh ayam,itikdan Angsa dijalankan..he he

...
Kaulah punca semua ni ye..! Babi punya Babi..keh keh keh
Cuma kita perlulah sedar macam mana tindakan KERAjaan BN dahulu yang tergopoh-gopoh menghapuskan segala punca wabak Selsema Burung mestilah bertindak melakukan Usaha yang sama dalam menangani Selsema Babi yang melanda sekarang ni...tak takut ke dah nak 300 orang kena nih..

Takkan KERAjaan BN takut lagi kot atau pun sayang sangat dengan Babi nih..sampai sekarang ni
takde satu pun babi kat Malaysia ni kena lupus pun..eh betul-betul nak ikut negara Barat ni.Depa pun sayang sangat nak lupus babi kat negara depa..Maklumlah binatang yang menguntungkan tokey babi yang perut buncit tu..
Bukan nak menuduh,sampai satu ketika dulu kalau Isu babi di Selangor tak kecoh..kita tak tahu pun,rupa-rupanya sampai ada seorang ahli UMNO mahu masuk saham dalam Penternakan Babi Moden tu..kah kah kah patutlah kecoh gila rupanya tak dapat kontrak bela Babi tu..he he
Penat je keluar negeri akhirnya Selangor jatuh ke tangan PR..Hampalah Projek babi yang menguntungkan dan membuncitkan perut tu..Wark thuik..
Jadi KERAjaan bila lagi nak lupus dah..? kalau Kerajaan PAS Kedah yang berani tu pun UMNO kutuk setengah mati, macam mana pula tindakan UMNO nak banteras babi di negeri-negeri yang mereka perintah sendiri yang diketahui berselerak tak terurus pun terutama sekali di Negeri Sembilan tempat Wabak Virus Nipah dahulu mengganas.Jika tidak memang nampak sangatlah UMNO terlalu sayang dan cintakan babi sebab sampai ke hari ini punca banyaknya babi dalam Negara ini adalah kesan Pemerintahan UmNGOK BN sendiri.

tak sangka pula adala orang melayu yang mengaku islam tapi sanggup menjadikan BABI sebagai maskot,idola ,logo dan binatang bodoh tu sebagai pujaan mereka. mesti siap bubuh dlm frame dan gantung dlm bilik tido..

hu..hu..hu..

dasar manusia takdak teloq memang mcm tu. berani kat belakang je...

uweeeekkkk.... cau dulu..
tak tahan bau busuk ,BABI banyak sangat kat sini..

Afdzal Mokhtar said...

salam bro...dap mmg babi...dap bapak babi,pkr mak babi.pas anak babi..wakakak

anakmelayu3.blogspot.com

Ayiem said...

Babi lebih mulia dari setan....

Korang minat ke jadi setan?

salam... said...

bro...

UMNO mmg babi...UMNO bapak babi tunggal, MCA mak babi tonyok. MIC anak babi bodoh...

semua bawah satu bendera >>>> BN..

BN @ Babi Negara...

mesti power punya...

wakakak...

anakmelayu3setan.blogspot.com.kandangbabi

TQ...