sahabat

free counters

Monday, March 7, 2011

PAS bukan parti Islam


PAS runtuh kerana bersengkokol dengan DAP. Siapa tidak kenal DAP? Parti cina kafir yang sememang nya anti melayu/Islam. Oleh kerana terlalu terdesak maka PAS merelakan diri nya di liwat oleh DAP. Hasil nya hari ini PAS telah di idapi aids yang sukar di ubati. PAS cuma tunggu saat nya ajal nya akan tiba.

Perjuangan PAS hari ini se mata2 untuk meruntuhkan kerajaan melayu yang di terajui oleh UMNO. Kesedaran melayu telah membantut kan cita2 dan niat jahat PAS. Hari ini PAS bukan lagi menjadi parti cabaran bagi UMNO. PAS sudah menjadi singa tua yang hilang taring, yang tinggal cuma ngauman nya sahaja.

Kesedaran kaum melayu terhadap niat jahat PAS tidak boleh di bendung lagi, satu demi satu PRK yang di adakan, PAS tidak lagi mampu bertahan. Segala dakyah dan fitnah yang mereka lempar tidak mampun lagi mempengaruhi melayu. Walaupun PAS mendapat sedikit sokongan dari kaum cina dan india tetapi ianya tidak cukup kuat untuk berhadapan dengan tentangan dari kaum melayu.

Kalau PAS mengata UMNO parti kafir, hari ini PAS juga sudah jadi parti kafir. Parti kafir PAS ini lebih buruk dari UMNO yang di katakan buruk oleh PAS.

2 comments:

hakimpenyu said...
This comment has been removed by the author.
Penditakainsingkat said...

Salam Bro.

Blog ini sudah saya link.
Teruskan perjuangan di alam siber untuk membantu yang haq dan menentang yang bathil.

Selamat berjuang.