sahabat

free counters

Wednesday, November 4, 2009

PAS semakin dipinggir oleh orang melayu.

Sebenarnya PAS sudah terbahagi kepada dua kumpulan. Satu kumpulan menyokong 'kerajaan perpaduan'(UG) yang telah dicadangkan oleh YB PM kita.

Kumpulan ahli2 dan pemimpin2 PAS yang menyokong 'kerajaan perpaduan'(UG) terdiri dari gulungan manusia yang sedar bahawa umat islam harus bersatupadu dalam sebuah parti yang kuat dan kukuh.

Kumpulan yang menetang ini pula terdiri dari kumpulan manusia yang tamak, dengki dan irihati. Kumpulan yang menentang UG ini sanggup menghancurkan perpaduan orang melayu/Islam dan seterusnya akan melenyapkan kuasa politik melayu/islam.

Sekarang orang melayu harus menentang kumpulan yang anti UG ini.

3 comments:

MK IV said...

Tuan di jemput untuk menghadiri Dialog Bersama Pemimpin, sila berikan nama penuh, no ic, nama blog dan no telefon dan emailkan kepada saya di darulehsantoday.blog@gmail.com dengan kadar segera, untuk booking tempat duduk. tarikh, tempat dan masa akan di beritahu melalui email. terima kasih.

Anonymous said...

TEMAN PON DULU DOK SOKONG PAS GAK TAPIII LA NI DISBBKAN BERSENGKONGKOL GAN DAP NII TAWARRR DAH HATII TEMANN TAK KAN DAH LUPA KOTT MASA 13 MEI DULU DAP NI SAPEE PK PK LA WAHAI PENYOKONG2 TEGAR PAS. WALAUPUN UMNO TU TAK ELOK DIMATA ORG PAS TAPII TAK LA SAMPAI PARTI UMNO TU MEMBUKA LALUAN ORG KAFIR LER JOIN MASUK UMNO.MACAM PAS BUAT SEKARANG NII ADA PULAK KELAB PENYOKONG ORG KAFIRR TUU YG TEMAN TAK NAK SOKONG DAH PAS NIII LU PK LA SENDIRII PUJA LA DAP HARAM JAAA TUUUU

Anonymous said...

Kalau UMNO boleh bersengkongkol dgn MCA,GERAKAN,MIC Dan lain yang ada kaitan......PIG[BABI]