sahabat

free counters

Thursday, April 19, 2012

Parti haramjadah ..................

Parti haramjadah nombor satu ialah PAS. Sejak mula ia ditubuhkan parti ini tiada kerja lain melainkan buat kacau memanjang. Sebenarnye majoriti kaum melayu/Islam membenci PAS, sebab itu lah PAS telah gagal menyangi kehebatan UMNO.

Kaum melayu/Islam menolak  PAS sejak dari mula ianya di tubuhkan. Pemimpin PAS telah gagal meyakin kan kaum melayu/Islam tentang perjuangan Islam nya. Kaum melayu/Islam dapat membaca tengkah laku dan taktik kotor pemimpin2 PAS yang berselindung di sebalik Islam.

Pemimpin2 PAS terdiri dari kumpulan manusia yang gila kuasa, satu ketika dahulu mereka menuduh UMNO kafir kerana berkongsi kuasa dengan MCA dan MIC. Hari ini PAS sanggup pula bersengkokol dengan DAP yang anti Islam. Memang buruk dan hena perangai pemimpin2 PAS ini.

PAS lah yang telah menyebabkan melayu/Islam berpecah belah. Kumpulan melayu yang rendah IQ nye menyokong PAS sedangkan melayu/Islam yang bijak sahaja yang masih berpegang teguh kepada UMNO. Untuk menyatu padu kan kaum melayu/Islam, PAS harus di hapuskan dari muka bumi Malaysia ini.


5 comments:

Anonymous said...

Pembetulan ...bukan parti pengacau tapi parti pembangkang.Peranan parti pembangkang ialah memperbetulkan satu2 usul,menegur kesalahan,berdaya saing demi kemajuan negara,menjaga kepentingan rakyat,mengelak kesalahan kerajaan dari terus belaku,membawa ketidak puasan hati dan suara rakyat yg menyokong pembangkang..Jadi pehak kerajaan parti pemerintah, tak perlu risau kalau tidak melakukan kesalahan, tidak salah buat keputusan,tidak belakunya flip flop dlm pentakbiran kerajaan,semata2 fokus pada kesejahteraan rakyat,pandai menjaga imej dan,yang utama,tidak membangkitkan kemarahan rakyat dll.

Anonymous said...

Dunia makin bersaing,krisis ekonomi makin menjadi2,rakyat telah serah amanah pada pemerintah utk menuntut kebijaksanaan pemimpin,menjaga kepentingan rakyat dan negara.Jangan sekali2 menghampakan rakyat.Hidup dalm keadaan selesa, semasa zaman ekonomi memuncak telahpun berlalu.Zaman sekarang jauh berbeza,dgn zaman lalu.Ketika ini,sangat perlu berhati2,terutamanya isu yg boleh menyentuh perasaan yg tidak selesa pada rakyat.Polisi kena berubah utk tarik pelabur,jangan bebankan pelabur.Zaman sekarang amat sensitif dan sangat bersaing di antara negara2 lain.Semua perilaku kita akan di perhatikan sebagai keputusan akhir pelabur.Semuanya perlu sihat,politik,ekonomi dan keyakinan rakyat dan pelabur pada pemerintah.Elaklah dari pelbagai isu negatif yg boleh menjahanamkan kesejahteraan rakyat dan masa depan rakyat.Pembangkang tetap pembangkang,dia tidak jadi kueh bengkang....

Anonymous said...

Ini yg di namakan"Dah bagi bola tanggung,tapi masih mensia2kan"

Anonymous said...

ORANG BAIK AKAN BERCAKAP CARA BAIK...SATU LAGI KLAU TAK NAK PECAH BELAH UMNO KE PAS KE APA KE... BUANGLAH PILIHANRAYA HARAMKAN PARTI2 POLITIK... TAPI BERPECAH JUGA ANTARA PENYOKONG INDIVIDU... TUHAN PUN BERKATA KITA TAK BOLEH LARI DARI MASALAH BERKUMPULAN NIH... YANG PENTING MATLAMAT DAN CARA SESUAI MENGIKUT KEHENDAK ALLAH.. SESAPA YANG MENUJU KEREDAAN ALLAH KITA SOKONG... KATA TUHAN" TOLONG MENOLONG KEPADA KEBAIKAN SERTA TAQWA DAN JANGAN KEPADA DOSA DAN PERMUSUHAN... JELAS RASANYA KAN...

Anonymous said...

PAS asas penubuhannya memang mulia tapi dicemarkan kerana setuju jadi sekutu DAPigs yg jelas dan sahih menolak Islam, itu yg pelik bin hairan, tak gitu wahai penyokong PAS?