sahabat

Monday, September 14, 2009

Haiwan pun tahu mengenang budi

Ini natang seko ni natang yang tak tahu mengenang budi.

5 comments:

Anonymous said...

Aku ingat PAS PKR DAPigs dah mampus dalam tanah jadi makanan cacing dah. Rupa2nya masih nyawa2ikan macam bagan pinang yg UMNO masih menaruh harapan nak nyaw2a hidup tu. Ada la jerat cina masih kosong kalu lu mau tempah. Wa kira sama lu sama ghega itu khir toyo punya banglo.

CUPING MERAH said...

aku dulu orang kuat umno...tapi bila aku betul2 kenal pas...baru aku tahu islam itu indah..

aku ingat hiburan tu indah ..rupa-rupanya islam lagi indah..

alhamdulillah syukur..

mat popia said...

aku kenal pas, umno n pkr..kebanyakan pemimpinnya tak bleh pakai..hnya pentingkan perut sendiri

Anonymous said...

takut dosa sokong islam pas.

Anonymous said...

Kalau tak suka mana2 pun, janganlah kita ini terlalu kasar dari segi penggunaan bahasa apatah lagi gambar2 yang tak senonoh. Tak baik begitu. Kalau ikut cara Nabi S.A.W, beliau tidak bertindak kasar terhadap musuh2nya apatah lagi kita ini semuanya beragama Islam.